08 Січ Правила використання пігментів для перманентного макіяжу
Все частіше нам стали задавати питання на, як виявилося, практично не освітлену ніде тему – основні правила використання пігментів для татуажу / перманентного макіяжу. Особливо складно зрозуміти різницю майстрам, які звикли працювати фарбами для тату. Сьогодні хочу відповісти на найпоширеніші питання.
Навіщо потрібні всі ці фарби для татуажу, якщо і татушними працювати дешево і сердито?
Я визнаю право кожного майстра працювати тим чи іншим обладнанням або пігментами. Свій вибір зробила давно і ні разу не пошкодувала – звикла орієнтуватися не на “дешево і сердито”, а на “надійно і безпечно”.
Чому? Мільйон раз говорила і буду про це говорити – ми працюємо на обличчі і, немов хірурги, не маємо права на помилку. Фарби для перманентного макіяжу, в більшості своїй, виготовляються в Європі і США – а там, як відомо, їх сертифікація і тестування проводяться авторитетними незалежними організаціями, висновкам яких можна довіряти на всі 200%. Тобто, працюючи ними, я впевнена в тому, що не завдам шкоди здоров’ю клієнток (мається на увазі відсутність канцерогенних і токсичних компонентів), що не спровокую алергію. Це раз. Ще один факт, в якому я впевнена – перманентні фарби, якими я працюю, не мігрують з часом в небажані кольори. Тобто через рік до мене приходять клієнтки з рожевими (а не фіолетовими) губами і коричневими (а не синіми / рожевими) бровами. Я спілкувалася з майстрами, до яких згодом приходили, м’яко кажучи, незадоволені клієнтки, влаштовували істерики, погрожували, і навіть подавали позови до суду! Погодьтеся, навіть велика економія з такими наслідками – не є сприятливою для рейтингу і карми майстра). Але знову ж таки вибір суто індивідуальний. Хтось готовий ризикувати, я – ні.
До речі, ми прорахували калькуляцію собівартості пігментів Пьюбо на 1 процедуру – це 1-2 $ в залежності від зони! 30-60 грн не та стаття витрат, на якій потрібно економити, так ризикуючи!
У чому різниця між перманентними фарбами і пігментами для тату?
Перманентні пігменти розробляються з урахуванням дуже важливих завдань – максимальної відповідності тканинам шкіри обличчя людини та стабільності кольору. Тканини шкіри обличчя мають колосальні відмінності від шкіри інших частин тіла. Шкіра обличчя тонша (шкіра повік взагалі не містить підшкірно-жирового шару), вона не однорідна. Вона більше схильна до вікових змін, і тому супер стійкий пігмент через 3-5 років буде виглядати, як мінімум, комічно. Перманентні барвники за рік-два поступово втратять яскравість аж до повного знебарвлення. І це прекрасно – клієнт зможе регулярно коригувати колір і форму татуажу (з метою візуальної корекції вікових змін або підганяти під модні віяння).
Палітри пігментів для татуажу вражають різноманітністю (це зручно новачкам, адже не потрібно “заморочуватися і міксувати”). Але якщо у вас немає часу “заморочуватися” ви можете вибрати 3-4 пігменти для кожної зони, отримати детальну консультацію по колористиці кожного з них і виконувати всі побажання клієнтів.
Фарби для роботи на тілі в більшості своїй мають лужний або кислий показник PH, і при попаданні на слизову, провокують опік – саме його так бояться майстра при роботі на повіках! Пігменти для татуажу мають нейтральний рівень PH, який в цьому сенсі безпечний.
З огляду на всі ці нюанси, і створюються спеціальні склади, використовуються стабілізатори кольору, загусники, які роблять роботу майстра комфортною, поведінку пігменту в шкірі – передбачуваною, а ступінь внесення пігменту достатнім.
Після загоєння пігменту в шкірі майже не залишилося. Чому?
Таке питання задають майстри, які раніше працювали пігментами для тату. Переходячи на перманентний пігмент потрібно обов’язково міняти тактику роботи.
Працювати пігментами для перманентного макіяжу потрібно щільніше, але ні в якому разі НЕ глибоко! На губах більш щільно, на бровах – трохи легше. Тоді загоєний результат буде максимально натуральним і прозорим, без “ефекту замазки”.
Як показує практика, пігменти з різним складом абсолютно по різному вносяться в шкіру навіть однією і тією ж голкою, одним і тим же апаратом. Це теж важливо враховувати. Надто рідкі фарби мають погану зчеплення з поверхнею голки і будуть просто стікати по ній. Ось чому помірна кремова консистенція для майстра зручніше в роботі.
Вікторія Рудько, міжнародний тренер з перманентного макіяжу, провідний фахівець Академії Пьюбо (Україна)
No Comments